Siemień, dnia: 23.11.2017 r. Komisja Rewizyjna Rady Gminy Siemień   Uprzejmie informuję, że dnia 1 grudnia 2017 roku o godz. 1300 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Siemieniu odbędzie się posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Siemień, natomiast II część posiedzenia – od godz. 1400 będzie wspólna z Komisją Oświaty, Kultury i Spraw Socjalnych. I Część: posiedzenie Komisji Rewizyjnej   Porządek posiedzenia Otwarcie. …

0 17

ZAPRASZAMY NA BADANIE WZROKU I POMIAR CIŚNIENIA ŚRÓDGAŁKOWEGO (PROFILAKTYKA JASKRY) W dniu: 05.12.2017 w  Ośrodku Zdrowia ul. Kasztanowa 4 w Siemieniu   w  godzinach od  08:00 do 10:00  odbędą sie  Badania Wzroku oraz Pomiar Ciśnienia Śródgałkowego dla Mieszkańców gminy Zapisy telefonicznie (83)354-70-13 Koszt badania komputerowego – 5 zł Koszt pomiaru cisnienia śródgałkowego –  10 zł (Badanie Dodatkowe) Zapisy …

0 10

W listopadzie na Lubelszczyźnie, jak i w całej Polsce zostanie przeprowadzone badanie  sadów według gatunków i odmian w wylosowanych gospodarstwach rolnych. Badanie jest przeprowadzane we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Celem badania jest pozyskanie danych dotyczących struktury odmianowej sadów jabłoniowych, gruszowych, brzoskwiniowych i morelowych. Uzyskane informacje zostaną wykorzystane do analiz zmian zachodzących w produkcji sadowniczej oraz ogólnej …

0 18

Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w dniach od 6 do 10 listopada organizuje EUROPEJSKI TYDZIEŃ INNOWACJI.  Europejski Tydzień Innowacji to 5 dni dyskusji, ponad 400 firm z UE, światowej sławy eksperci, 2 konkursy dla firm w tym konkurs dla startupów i wiele wydarzeń towarzyszących. W trakcie ETI uczestnicy będą rozmawiać o najważniejszych kwestiach gospodarczych i społecznych …

0 15

  Siemień, dnia:16.10.2017 r.   Komisja Oświaty, Kultury  i Spraw Socjalnych Rady Gminy Siemień   Uprzejmie informuję, że dnia 20 października 2017 r. o godz. 1300  w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Siemieniu odbędzie się posiedzenie Komisji Oświaty, Kultury i Spraw Socjalnych Rady Gminy Siemień.   Porządek posiedzenia:   Otwarcie posiedzenia. Przyjęcie porządku obrad. Zapoznanie …

0 22